Alleen deze maand wereldwijd GRATIS verzending

FAQ

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis heb?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen! Standaard geldt:

  • Producten besteld op werkdagen vóór 22:00, worden dezelfde dag nog verwerkt.
  • Productietijd geldt voor de gepersonaliseerde sieraden en bedraagt 5-7 werkdagen.
  • Levertijd bedraagt 12-15 werkdagen
  • Je bestelling kan worden gevolgd via de volgende link: https://delilahjewels.nl/apps/trackorder

Heeft het Corona virus impact op de levertijd?

Het kan voorkomen dat uw zending vertraagd is vanwege COVID-19. Mocht uw bestelling inderdaad zijn vertraagd, dan bedraagt deze vertraging 1 tot 2 weken. Als hierna onverhoopt geen levering heeft plaats gevonden, stuur ons dan een mail, dan bieden we snel een gepaste oplossing.

Uit welke materialen bestaan de sieraden?

Onze gepersonaliseerde sieraden zijn beschikbaar in 18K goud, rosé goud en zilver. Deze edelmetalen blijven er altijd even mooi uitzien.

Kan ik douchen met de sieraden om?

Onze kettingen en armbanden bestaan uit duurzame materialen. De basis is roestvrijstaal met een laag 18k goud, rosé goud of platinum.

De sieraden verkleuren niet vanwege de selectieve keuze van materialen. Pas wel op met chemische stoffen. Vermijd bepaalde shampoo’s, zuren en zouten.

De naam van mijn gepersonaliseerde sieraad klopt niet, wat kan ik doen?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen.

  1. vermeld hierin wel altijd je ordernummer
  2. en maak een foto van het item met de naam 

Zo kan de klantenservice jou zo snel mogelijk helpen!

Er heeft een mislukte afleverpoging plaats gevonden, wat moet ik doen?

Normaal gesproken ontvang je dan een kaartje in de brievenbus met informatie over de aflevering. Mocht dit niet zijn gebeurd, maar geeft de tracking app aan dat er een mislukte afleverpoging heeft plaats gevonden. Ga dan naar de dichtstbijzijnde postkantoor en neem anders contact op met PostNL.

De 'Volg mijn bestelling' pagina geeft geen informatie weer

Het kan zijn dat er geen informatie wordt weergegeven, dit kan twee oorzaken hebben.

1. De bestelling is nog in verwerking, wacht het nog even af, je ontvangt een automatische mail als het leverproces van start is gegaan.

2. Leveringen naar België worden niet altijd herkend door de 'Volg mijn bestelling' pagina. Is de levertijd dan bijna voorbij en mocht je dan heel erg benieuwd zijn naar de status van je bestelling. Stuur ons dan een mailtje.